Przebieg remontu. W postaci krótkich podpunktów przedstawie przebieg wykonanych prac.
I ETAP – początek prac
- przegląd całego pojazdu w celu rozpoznania uszkodzeń mechanicznych oraz zaawansowania korozji
- ustalenie kolejności prac
- demontaż drobnych i delikatnych podzespołów (emblematy, klosze itp.)
- demontaż ramy nośne z zawieszeniem, silnikiem i skrzynią biegów
- oddzielenie silnika i skrzyni od ramy nośnej
- rozłącznie skrzyni biegów od silnika
II ETAP – silnik oraz skrzynia biegów
- przegląd skrzyni biegów
- mycie oraz malowanie
- wymiana uszczelniacza
- wymiana oleju przekładniowego
- przegląd silnika H78 (silnik zblokowany po długim postoju)
- uruchomienie skorodowanych tłoków
- demotaż korbowodów wraz z tłokami
- mycie i malowanie bloku silnika
- montaż tłoków z nowymi pierścieniami
- regeneracja głowicy (uszkodzone gniazdo świecy iskrowej)
CDN…